Post by woadistusstacom on Mar 16, 2022 15:52:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lingory - Learn Korean ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lingory - Learn Korean IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi äärettömille helmille ▞▞▞
▞▞▞ Lingory - Learn Korean 2022 version ▞▞▞
👌👌
Kyllä, erittäin hyvin kehittynyt
hauskaa, toistuvaa ja auttaa minua oppimaan paljon. oikein mahtava!
Hyvä. Täytyy yrittää
Tämä sovellus auttoi minua kehittymään paljon ja puhumaan paremmin, se on parempi kuin muut käyttämäni sovellukset, ja olen onnekas, että löysin tämän sovelluksen:)
Hieno sovellus! Olen etsinyt sovellusta korean peruskielen oppimiseen. Asia on, että jotkut sovellukset ovat niin kalliita tai et voi oppia ilmaiseksi. Tässä sovelluksessa voit avata enemmän asioita maksamalla, mutta myös ilmainen oppiminen on hämmästyttävää, koska voit helposti oppia korean askel askeleelta. Suurin ominaisuus minulle on se, että voit tarkistaa sanaston, lauseet, adverbit ja opiskella itse. Joten kiitos paljon tästä sovelluksesta
Kiva sovellus 🆗 todella hyvä, siksi annan hänen sovellukselleen 5 tähteä. Voit myös ladata ja oppia korean kieltä tästä sovelluksesta. Jos pidät korean kielestä, sinun tulee ladata tämä, jos haluat ladata, lataa jos et, niin älä, se on sinun valintasi. Kerron, että tämä sovellus on mahtava, rakastan todella tätä sovellusta, kiitos nyt 😀😀🌚
Mielestäni se on hyvä tapa oppia korean kieltä lisää..mutta se pysähtyy jossain vaiheessa..Toivottavasti korjaat sen.
Jatka päivitystä,,,😃😃😃
Woooooowwww!!!!! Olin kyllästynyt etsimään sovelluksia korean kielen oppimiseen... tämä sovellus on bessstttttt .....Toivon, että voisin oppia sen nopeasti, mutta minulla ei oikeastaan ole niin paljon aikaa oppia, mutta hyvä on😭..... puhu vähän tämän sovelluksen takia💜💜
대박
En yleensä koskaan anna arvosteluja sovelluksille, mutta tämä todella pakotti minut siihen. Olen etsinyt korkealta ja matalalta pitkään ja etsinyt ilmaista korean oppimissovellusta, ja tässä se on. Pystyn ymmärtämään muutaman lauseen, ja yleinen kieliopini paranee päivä päivältä. Jatka sitä mitä teet!!
Se on kaikkien aikojen paras sovellus... Sanon sinulle, että jos todella haluat oppia korean peruskieliopin, se on kaikkien aikojen paras sovellus. Ennen tätä olen ladannut monia muita sovelluksia, mutta ne eivät olleet niin hyödyllisiä. Ja nyt olen pahoillani, miksi en tiennyt tästä sovelluksesta aiemmin. Osaan nyt tehdä omia lauseitani. Ja lisäyksetkin ovat minulle ok. Se on sen arvoista... Kiitos paljon 👍👍
Hei, anteeksi, että arvosteluni poistettiin vahingossa. Taitaa olla nyt korjattu. Kokeilin juuri nyt ja toimii täydellisesti. Erittäin hieno sovellus ja edelleen suosikkini korealainen oppimissovellus. Jatka parantamista ja suosittelen!
Niin hyvä. Käytä tätä yhdessä Duolingon kanssa
Päivitin tämän sovelluksen 5 tähdeksi. Tämä sovellus on ylivoimaisesti paras sovellus korean oppimiseen, varsinkin viimeaikaisten päivitysten jälkeen. Kehittäjä on myös ystävällinen ja reagoi nopeasti kaikkiin huolenaiheisiin. En yleensä anna arvosteluja, mutta tämä sovellus ansaitsee todella suuren peukun. Hyvin tehty. Edellinen ongelma ei ollut sovellus, se oli hidas internetyhteyteni ja palvelinten vika. Sovellus tarvitsee hyvän yhteysnopeuden. Pääsin eroon useimmista muista sovelluksista ja keskityn tähän. Tilauksen arvoinen. 👍
Sen ilmainen ja helppokäyttöinen. Kiitos!!
Jumalallinen
Vain loistava sovellus
Sovellus on ollut käytössä pari viikkoa. Äskettäisen käyttöliittymäpäivityksen myötä oppituntien pitkät latausajat näyttävät poissa 👍 Sanaston oppimisosio on kiva, mutta minulta puuttuu kyky vain katsoa koko sanastoa ryhmässä ennen sen lopettamista, vaikka se on varmaan tahallista.
Rakastan tätä sovellusta korean oppimiseen. Opetan hyödyllistä materiaalia ja opetan sen hyvin, mutta nyt mainokset ovat liikaa.Annan sille 5 tähteä, kun mainoksia on vähemmän.
Hyvä sovellus korean oppimiseen
En voi kirjautua sisään enkä tiedä miksi. Auttaisitko minua.
Todella upea sovellus Itse asiassa kokeilin monia sovelluksia oppiakseni koreaa, mutta tämä oli paras 👌
Paras sovellus korean oppimiseen helposti ♡
Kiitos. Nyt toimii hyvin.
Lingory - Aprende coreano Educación wfd
Pidän todella sovelluksesta, mutta toivon, että voisin mykistää musiikin.
Melko siistiä 😎
Mahtava sovellus! Haluan vain pyytää, että saat jatko- ja keskikurssin pian saataville.🙃
Paras korean oppimissovellus, jonka olen koskaan tavannut! Ja kaikki kurssit ja sanat ovat ilmaisia. Loistava rakenne ja sisällön määrä. Pidän erityisesti äänitallenteista kaikesta ja siitä, että sana sisältää esimerkkejä lauseissa.
Haluan vain sanoa, että tämä on yksi parhaista sovelluksista, joita olen käyttänyt korean oppimiseen. Ja arvostan todella sitä tosiasiaa, että teit sen ilmaiseksi. Olen ladannut paljon sovelluksia korean opiskeluun, mutta suurin osa niistä opetti vain aakkosia ja lauseita, ja ne, jotka itse asiassa opettavat koreaa, opettavat vain aakkoset ja johdannon, sinun on maksettava lopuista jokaisen, joka haluaa oppia koreaa täysin aloittelijana. . Suosittelen ERITTÄIN tätä sovellusta.
oho, se on todella hyvää ja niin hyödyllistä
Suosittelen tätä sovellusta
luultavasti suosikkisovellukseni korean oppimiseen, koska se selittää käsitteet todella hyvin. Lisäksi siinä on myös sanaosio, joka on hyvä termien ulkoa oppimiseen. kiitos tiimille hauskasta ja interaktiivisesta sovelluksesta☺️
Todella hyvä sovellus, jonka opin korenin summissa päivissä
Lingory - Học tiếng hàn Giáo dục mwfn
Lingory - Learn Korean Oktatás fpcv
Hieno oppimissovellus 👌👌
Pidän todella tästä sovelluksesta, niin hyödyllinen korean oppimisessa, kiitos!!! 감사합니다 !!!
Kiva
Todella hyödyllisiä sovelluksia ja helppo oppia, jos tunnet jo korealaiset aakkoset. Pidän todella siitä, että he antavat minun tehdä taas vääriä lauseita, jotta saan 100 pistettä, tunnen tukea tästä! Jokainen oppitunti sisältää vain muutaman sanaston, joten se on helppo opiskella ja muistaa. Uskon, että jos tallennettu ääntäminen voi antaa pisteen, se on mahtavaa, koska voin tietää, ääntänkö oikein vai en. Joka tapauksessa rakasta sovellusta!
Erittäin mukava sovellus
Rakastunut tähän sovellukseen
굿
Rakastan tätä sovellusta! Siinä on kaikki hyvin järjestetty ja helppo oppia, ääntäminen siinä on myös erittäin selkeä eikä kuulosta robotilta. Minulla on kuitenkin yksi konsertti, olen tällä hetkellä päivänä 1 ja missä tahansa painan "Test" sovellus latautuu pitkään, siitä on puolitoista tuntia ja "Testi" latautuu edelleen!! En tiedä kuinka korjata tämä.
Mukava sovellus korealaiselle aloittelijalle
En pääse testin 1 ohi, koska tiedostojen lataaminen vie liian kauan. joskus ne eivät edes lataudu ollenkaan. Olisi hyvä, jos sinulla olisi offlinew-ominaisuus sisällön lataamiseen
Love Balls Geduldsspiele zhl
Lingory - Learn Korean Εκπαίδευση vaw
erittäin mukava, suosittelen sitä La raccomando molto bella
Niin söpö. Rakastan todella tätä sovellusta.
Se on hyvä sovellus oppia (sillä on mukava sekoitus sanastoa ja kielioppia), mutta mainoksia on todella liikaa. Sinun on katsottava kaksi 30s mainosta kunkin oppitunnin välillä, ja jokainen oppitunti on noin minuutin mittainen, joten käytät puolet ajasta mainosten katseluun.